سفارش تبلیغ
صبا ویژن
3  GUNNERS  4

افشاگرِِی ونگر (دوشنبه 87/4/17 :: ساعت 10:49 صبح )

ونگر،اقرار کرده که باشگاه باید هر سال بهترین بازیکنان خود را به خاطر پرداخت پول برای استادیوم امارات بفروشد.ادامه مطلب...

¤ نویسنده: A GUNNER


مارتینز در آرزوی پیوستن به آرسنال (دوشنبه 87/4/17 :: ساعت 8:27 صبح )

http://www.4thegame.com/media/00/03/91/obafemi_martins.jpg


نقل از "رویترز"انتقال" اوبافمی مارتینز" به ورزشگاه امارات در صورتی محقق خواهد شد که "امانوئل آدبایور" به بارسلونا برود تا جا برای این بازیکن باز شود.

ادامه مطلب...

¤ نویسنده: A GUNNER


تابلو تعویض بالا میرود ؟! آدبایور - اتوو (دوشنبه 87/4/17 :: ساعت 8:26 صبح )
مدیربرنامه های آدبایور: انتقال موکل من در گرو فروش اتوئو است . وکیل اول هافبک تهاجمی آرسنال شرط انتقال موکل خود به بارسلونا را فروش مهاجم کامرونی این تیم دانست.

 به نقل از مارکا، به نظر می رسد آدبایور برای رسیدن به بارسلونا یا باید با اتوئو معاوضه شود و یا در انتظار انتقال این کامرونی به تیم دیگری باشد.
خوان لاپورتا مدیر عامل باشگاه بارسلونا نیز قصد ندارد تا قبل از روشن شدن تکلیف اتوئو وارد پروژه آدبایور شود.
مهاجم کامرونی بارسلونا می کوشد به یکی از پنج پیشنهاد نجومی خود از رئال مادرید، آ.ث میلان، چلسی، منچستر سیتی و آرسنال پاسخ دهد؛ اما نوع قرارداد او با بارسلونا اجازه فعالیت مستقل را از وی و وکیلش گرفته است.


¤ نویسنده: A GUNNER


بارسا قیمت را بالا برد (شنبه 87/4/15 :: ساعت 11:13 صبح )

http://www.telegraph.co.uk/sport/graphics/2008/06/26/ufnade.jpg


30 میلیون پوند برای آدبایور


باشگاه بارسلونا برای به خدمت گرفتن مهاجم توگویی تیم فوتبال آرسنال پیشنهاد خود را تا سقف 30 میلیون پوند بالا برده است.


به گزارش خبرگزاری مهر، آرسنال هفته گذشته پیشنهاد 24 میلیون پوندی بارسا مبنی بر جذب امانوئل آدبایور را رد کرده است. "دیلی استار" گزارش می دهد مارک اینگلا، نایب رئیس باشگاه بارسلونا، در حال حاضر در لندن به سر می برد تا این قرارداد را نهایی کند.


آدبایور فصل گذشته 30 گل برای تیم آرسنال به ثمر رسانده از این رو آرسن ونگر، مربی فرانسوی این تیم، سخت در تلاش است تا بازیکن خود را حفظ کند.


از سویی این انتقال سود هنگفتی برای آرسنالی به همراه دارد که این بازیکن را 18 ماه قبل با مبلغ 2/4 میلیون پوند از تیم موناکو به خدمت گرفته است.


آدبایور در حال حاضر از حقوق هفتگی 35 هزار پوند خود ناراضی است و در تلاش برای درآمد بیشتر است.


¤ نویسنده: A GUNNER


انگلستان - لیگ برتر
یوفا: سسک فابرگاس، یکی از ستاره‌های تیم ملی فوتبال اسپانیا در جام ملت‌های اروپا (یورو 2008) که در باشگاه آرسنال انگلستان توپ می‌زند در مورد احتمال جدایی الکساندر گلب و امانوئل آدبایور از این تیم گفت: ‌امیدوارم وقتی از تعطیلات برمی‌گردم این دو را در آرسنال ببینم چرا که دو بازیکن مهم برای تیم ما هستند.

به گزارش یوفا: بهترین‌ هافبک توپچی‌های لندن در فصل گذشته افزود: امیدوارم آدبایور و گلب در تیم باقی بمانند، آنها بازیکنان بزرگی هستند. بنابراین می‌توانند تصمیم مناسب را در مورد آینده خود بگیرند.

الکساندر گلب در سال 2005 از باشگاه اشتوتگارت آلمان به آرسنال پیوست و سال پس از آن آدبایور نیز از موناکو به این تیم ملحق شد. آرسن ونگر سرمربی فرانسوی آرسنال امیدوار است تا بتواند هر دوی آنها را در باشگاه لندنی حفظ کند.


¤ نویسنده: A GUNNER


<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 36
بازدید دیروز: 25
مجموع بازدیدها: 118565
 

»» درباره خودم
 

»» پیوندهای روزانه
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من
 

»» لوگوی دوستان من
 

»» وضعیت من در یاهو