سفارش تبلیغ
صبا ویژن
3  GUNNERS  4

افشاگرِِی ونگر (دوشنبه 87/4/17 :: ساعت 10:49 صبح )

ونگر،اقرار کرده که باشگاه باید هر سال بهترین بازیکنان خود را به خاطر پرداخت پول برای استادیوم امارات بفروشد.

باشگاه آرسنال در سال 2006 از خانه قبلی خود، هایبوری، به امارات نقل مکان کرد.استادیوم امارات با گنجایش 60000 نفر دومین استادیوم بزرگ در لیگ انگلیس میباشد که به نظر میرسد بالغ بر 430 میلیون پوند هزینه ساخت آن شده است.

ونگر در مصاحبه با روزنامه فاش کرد که چگونه زمین جدید بر عملکرد باشگاه در فصل نقل و انتقالات فشار وارد میکند. ونگر گفت:"ما در آرسنال در حالی حس شدید جاه طلبی خود را در فوتبال مدیریت میکنیم که باید تا 17 سال، مازاد 24 میلیون پوند را هر ساله برای ورزشگاه فراهم کنیم."

این بدان معناست که ونگر در فصل نقل و انتقالات با دستان بسته به سراغ خرید بازیکنان جدید میرود. او گفت:" استراتژی باشگاه این است که هر سال بفروشیم و با قیمت کمتر بخریم."

آرسنال با تابستان شلوغی در فصل نقل و انتقالات مواجه شده. فلامینی آرسنال را ترک کرده و طبق گزارش ها آدبایور و هلب نیز به پیروی از فلامینی نزدیک به ترک امارات هستند. اما شماری از بازیکنان مانند نصری ،مارتینز و هانتلار نیز با آرسنال در ارتباط هستند .

با وجود اینکه اسامی بزرگی با آرسنال در ارتباط هستند ، ونگر همیشه علاقه مند به خرید بازیکنان جوان بوده است، و این چیزیست که او به آن اعتراف کرده و به این کار ادامه خواهد داد.مرد فرانسوی فاش کرد:"استراتژی و سیاست باشگاه بر جوان گرایی مقدم بر ستاره ها و حساب باز کردن بر کیفیت بازی منسجم تیم میباشد."

در مدتی که رقیبان آرسنال ،چلسی و منچستریونایتد ، قادر به ولخرجی برای بازیکنان جدید هستند، سیستم نقل و انتقالات به طور واضح عاملی برای ناامیدی ونگر است و این حقیقتی است که ونگر خود آن را تصدیق کرده است.

ونگر قبل از اتمام صحبت هایش گفت:" اگر من قدرتی برای عوض کردن هرچیزی درپایه و اساس فوتبال داشتم، آن چیزی نبود جز تغییر دادن سیستم نقل و انتقال بازیکنان که باعث پولکی شدن بازیکنان شده. اگر آنها بد باشند در تیم میمانند و اگر خوب باشند، تنها در فکر ترک تیم هستند."

 

 


¤ نویسنده: A GUNNER



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 35
مجموع بازدیدها: 118798
 

»» درباره خودم
 

»» پیوندهای روزانه
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من
 

»» لوگوی دوستان من
 

»» وضعیت من در یاهو