سفارش تبلیغ
صبا ویژن
3  GUNNERS  4

آرسنال بلکبرن را در هم کوباند ! (شنبه 87/6/23 :: ساعت 10:8 عصر )
تیم آرسنال امروز عصر و در هفته ی چهارم لیگ جزیره توانست تیم بلکبرن را با چهار گل در هم بکوباند .

درخشش خط حمله ی آرسنال در این بازی سبب شد تا توپچی ها چهارمین بازی خود را با چهار گل پیروز شوند . در ابتدای بازی و در دقیقه ی هشت رابین فان پرسی توانست با پاس زیابی تئو والکات گل اول را به ثمر برساند . در ادامه ی بازی تیم بلکبرن هم  توانست توسط سانتا کروز مهاجم اماده ی خود موقعیت های خطرناکی ایجاد کند . اما این باز هم آرسنال بود که در اواخر نیمه ی اول توانست توسط امانوئل آدبایور به گل برسد .

نیمه ی دوم را می توان نیمه ی آرسنال و آدبایور نامید . در این چهل و پنج دقیقه امانوئل آدبایور با هت تریکی که از خود به جا گذاشت باز هم منتقدان خود را به سکوت فرو برد . همکاری تیمی بازیکنان آرسنال در این بازی هم مثل بازی های گذشته ادامه داشت به طوری که سبب ساخته شدن گل هم شد . از جمله اتفاقات بد این بازی مصدومیت نسبتا شدید ابوئه است . وارناک در دقایق پایانی بازی با خطایی که بر روی پای ابوئه مرتکب شد او را مصدوم کرد  که همین صحنه منجر به گل سوم آدبایور و هت تریک وی شد . از درخشش خط میانی آرسنال هم در این بازی نمی توان چشم پوشی کرد . 

در دقیقه 63 تئو والکات جای خود را به الکس سانگ داد . همچنین در دقایق 79 و هشتاد و یک آرون رامسی به جای ابوئه ی مصدوم وارد زمین شد و رابین فان پرسی هم جای خود را به جک ویلشیر داد . 




 

¤ نویسنده: A GUNNER



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 118486
 

»» درباره خودم
 

»» پیوندهای روزانه
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من
 

»» لوگوی دوستان من
 

»» وضعیت من در یاهو