سفارش تبلیغ
صبا ویژن
3  GUNNERS  4

سرمای اوکراین لوله توپ را بست ! (پنج شنبه 87/6/28 :: ساعت 6:16 صبح )

توپچی ها در هوای بسیار سرد اوکراین به تساوی یک بر یک راضی شدند .


توپچی ها در اوکراین شبی پر از ناکامی را سپری کردند . استفاده نکردن از موقعیت های صد در صد گلزنی که تعداد آنها در نیمه ی اول کم نبود در آخر بازی را به تساوی کشاند . ناکامی فان پرسی و آدبایور در موقعیت هایی خطرناک که شاید علت اصلی آن سرد بوده بیش از حد هوا نسبت به لندن باشد . در نیمه اول توپچی ها از حریف سرسخت خود کمی برتر بودند اما قدر آن را ندانستند .

نیمه ی دوم هم با حملات آرسنال آغاز شد و همه چیز آن طور جلو می رفت که ونگر می خواست اما ... اشتباهی که داور در دقیقه ی 63  انجام داد منجر به زیر و رو کردن روند بازی شد . اشتباهی که از این داور معروف اسپانیایی بعید به نظر می رسید . او به اشتباه خطای سانیا را اعلام کرد تا آرسنال یک بر صفر عقب بیفتد .

توپچی ها که از نتیجه ناراضی و خشمگین بودند ، خشم خود را به طور وحشتناکی به رخ اوکراینی ها کشیدند . حمله با تمام قوا به سمت دروازه ی حریف به طوری که خط دفاع با خط حمله در یک نقطه قرار داشتند . دیناموکیو با تمام یارانش به دفاع از حملات زهر دار آرسنال پرداخت . در پانزده دقیقه ی آخر آرسنال تقریبا با نه بازیکن در محوطه هجده قدم دینامو حضور داشت اما دفاع یازده نفره ی آنها نگذاشت گلی به ثمر برسد . تا اینکه جوانان ونگر شروع به آرام و باز کردن بازی کردند . در دقیقه ی هشتاد و هشت والکات سانتر مواج و کوتاهی را راهی دروازه حریف کرد و گالاس آن را وارد دروازه کرد . کاپیتان ، ونگر را به هدفش رساند !

در ادامه هم آرسنال توانایی زدن گل دوم را اشت . بازیکنان دینامو از لحاظ بدنی کم آورده بودند ، اما مربی آنها با تعویضی که در وقت های اضافه کرد بازی را خواباند و موقعیت های آرسنال را به طور هوشمندانه ای از آنها گرفت .



 

¤ نویسنده: A GUNNER



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 9
مجموع بازدیدها: 118460
 

»» درباره خودم
 

»» پیوندهای روزانه
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من
 

»» لوگوی دوستان من
 

»» وضعیت من در یاهو