سفارش تبلیغ
صبا ویژن
3  GUNNERS  4

توپچی ها بولتون را هم شکست دادند ! (یکشنبه 87/6/31 :: ساعت 5:31 صبح )
امشب و در هفته ی پنجم لیگ برتر توپچی های لندن توانستند مثل همیشه در یک بازی زیبا و روان تیم حریف یعنی بولتون را با نتیجه ی سه بر یک شکست دهند .

در نیمه ی اول با اینکه توپچی ها بازی را در اختیار داشتند علارغم روند بازی و روی یک ضربه کرنر گل اول را در دقیقه ی چهارده دریافت کردند . بعد از گل فشار بی اما یاران ونگر را بر روی دروازه ی حریف شاهد بودیم که طی چند دقیقه سه موقعیت گل که دو تای انها به تیرک اصابت کرد و یکی از آنها به کرنر رفت . و بالاخره بعد از حملات پی در پی بنتنر با پاس زیبای خود موقعیت گلی را برای آدبایور پدید آورد که ابوئه از راه رسید و آن را وارد دروازه کرد . یک دقیقه بعد از این گل یعنی در دقیقه ی بیست و هفت خود بنتنر توانست با حمله ای که آدبایور شروع کرده بود و پاس گلی که دنیلسون داد گل دوم و  گل برتری آرسنال را وارد دروازه ی حریف کند . از جمله صحنه های ناگوار نیمه ی اول مصدومیت کلیچی در اواخر نیمه بود که به نظر می رسد مصدومیتی طولانی مدت باشد . آرسنال در این نیمه یازده کرنر به دست آورد !  

اما در نیمه ی دوم . بازهم روند بازی در دستان لندنی ها بود اما در پاره ای از اوقات بولتون هم شانس خود را امتحان می کرد . پاس کاری زیبای آرسنالی ها باعث می شد تا دفاع بولتون برای چند ثانیه از هم بپاشد . در این نیمه تیم حریف شانس گلزنی داشت که با درخشش آلمونیا نتوانست گلی به ثمر برساند . در ادامه ی بازی و زمانی که بنتنر جای خود را به والکات داد روند بازی بیش از پیش هجومی شد و حرکات زیبای والکات بازهم برای آرسنال گل ساز بود . او در دقایق آخر با حرکت خود شکافی را در وسط خط دفاع حریف پدید آورد و با پاس زیبای خود به آدبایور و سانتر کوتاه و در عرض وی  سبب شد تا گل سوم به نام دنیلسون ثبت شود .  

جیورو در نیمه ی دوم به جای کلیچی مصدوم به زمین آمد . بنتنر در دقیقه ی هفتاد و سه جای خود را به والکات داد و رامسی هم در دقیقه ی هشتاد و پنج به جای ابوئه به میدان آمد . سانگ هم در این بازی با کارت زرد داور جریمه شد . آرسنال در این بازی هفده کرنر کسب کرد .



 

بیننده: 94

¤ نویسنده: A GUNNER



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 17
مجموع بازدیدها: 118523
 

»» درباره خودم
 

»» پیوندهای روزانه
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من
 

»» لوگوی دوستان من
 

»» وضعیت من در یاهو