سفارش تبلیغ
صبا ویژن
3  GUNNERS  4

فقط ??? هزار یورو ! (پنج شنبه 87/5/31 :: ساعت 3:14 عصر )
اسطوره ی سال های دور آرسنال : خرید سیلوستره  باز هم نبوغ ونگر را نشان داد .

فرانک مکلینتاک که یکی از اسطوره های سال های دور آرسنال است ، درمورد خرید سیلوستره می گوید : عده ای از مردم بسیار شوکه شدند ! آنها فکر می کنند که او از کار افتاده است ! ولی به نظر من چیزی که تیم کم داشت ، یک مدافع با تجربه بود . او با 31 سال سن و کوله باری از تجربه می تواند تیم را کمک کند ! ضمن اینکه او با مبلغ بسیار اندکی راهی آرسنال شده و این نیز یک نکته ی مثبت است ! من فکر می کنم که ونگر با خرید او یکبار دیگر نبوغش را به رخ کشید .









¤ نویسنده: A GUNNER


سیلوستره ، پیرترین خرید پورفسور (پنج شنبه 87/5/31 :: ساعت 3:13 عصر )
سیلوستره دیشب به جمع توپچی ها پیوست ، این بازی 31 ساله ی منچستر یونایتد که در بین فردیناند و اورا و دیگر بازیکنان خط دفاع یونایتد محو شده بود با قراردادی دوساله به جمع توپچی ها پیوست ! سیلوستره سال گذشته مصدوم بوده است .

 در نگاه اول این خرید شدیدا اشتباه و مخالف با افکار آرسن بزرگ است ، اما کمی بالاتر بیآییم و ببینیم دلیل خرید این پیرمرد ( نسبت به بازیکنان آرسنال ) چیست !

گالاس و آلمونیا را کنار بگزارید و از آرسنال میانگین سنی بگیرید ، عددی حدود 23 بدست میآید ، خصوصا با حضور والکات ، ویلشایر و فابرگاس ! این میانگین سنی عوارضی را هم درپی دارد ! این جوانان باید در مقابل بازیکنانی بایستاند که سال ها بیشتر تجربه دارند و هزاران دقیقه بیشتر از آن ها فوتبال بازی کرده اند . سیلوستره شاید مدافع مطمئنی نباشد ، اما بی شک  به مهاجم حریف اجازه نمیدهد از گوشه محوطه جریمه با ضربه سر گل بزند ( گل لیورپول و اشتباه سندروس ) در آن زمان آرسنال با مصدومیت سانیا روبرو بود و از آن مصدومیت صدمه خورد . خرید زیرکانه برای این متوسط سنی و جبران جای خالی بازیکنانی مثل سانیا و توره و یا گالاس خرید پیرمردی ( برای آرسنال یا جوانی مطابق با ارزش های میلان )  بود که علاوه بر تبدیل شدن به وزنه ای برای سنگینی کفه ی سنی تیم  بتواند برای جوانان تجربیاتی را هم بیآورد ! در ضمن بازیکن مطمئنی ( نسبت به سندروس ) روی نیمکت باشد !

خود ونگر هم به این مورد اشاره کرد : ما تیم خیلی خوبی داریم اما سن تیم ما خیلی خیلی کم است !

به هر ترتیب خرید چنین بازیکنانی نه تنها به اصطحکام نیمکت کمک میکند بلکه باعث بیشتر شدن تجربیات بازیکنان میشود . خرید سیلوستره  یا بازیکنی مانند او برای آرسنال در خطوط دیگر ، به جز حمله هم نیاز است ! و یادمان نرود ونگر میداند چه میکند .


¤ نویسنده: A GUNNER


سیلوستره به آرسنال آمد ! (پنج شنبه 87/5/31 :: ساعت 3:12 عصر )
سیلوستره رسما از منچستر یونایتد به آرسنال پیوست . 

سیلوستره از شیاطین سرخ جدا شده و برای دو سال به توپچی های لندن پیوسته !

همچون اکثر انتقالات آرسنال ، سایت رسمی باشگاه حرفی از قیمت نزد و فقط وی را توپچی خواند ! این مرد فرانسوی با پیوستن به آرسنال این تیم را بیش از پیش فرانسوی کرد .

سیلوستره گفت : من چندین سال در بین منچستری ها بوده ام و حالا میخواهم مبارزه ی جدیدی را آغاز کنم ! اینجا درلندن .

ونگر هم دلیل علاقه اش به سیلوستره را برای بالا بردن تجربه جوانان تیمش دانست ! و گفت : جوانان میتوانند از وی یاد بگیرند . شماره 18 به سیلویستره می رسد .
 



 

¤ نویسنده: A GUNNER


اولین گل فصل را سمیر زد ! (شنبه 87/5/26 :: ساعت 8:3 عصر )
همیشه بازیکنانی که به لیگ برتر میآیند تا در آن جا بیافتند مدتی طول میکشد اما سمیر نصری در اولین بازی خود برای آرسنال در لیگ برتر در دقیقه چهارم اولین گل خود برای آرسنال و گل آغازین لیگ برتر را به تور نشاند!

نصری با زدن این گل که با پاس دنیلسون همراه بود توانست برای تیمش که هنوز جا نیافتاده 3 امتیاز به ارمقان بیآورد و از آن مهم تر برای خودش محبوبیتی وصف نا پذیر را پایگزاری کند !
در ادامه بازی ها آرسنال باید در به مصاف فولهام برود ! به زودی گل این بازی را برای دانلود قرار میدهیم !
* جاستین هویت رسما آرسنال را ترک  کرد


¤ نویسنده: A GUNNER


ونگر : آنری به آرسنال بازمیگردد (چهارشنبه 87/5/23 :: ساعت 4:32 عصر )

تیری آنری که مدتی است از سوی روباه پیر لیگ برتر زیر نظر است در صورت بازگشت به انگلستان به آرسنال میپیوندد ادامه مطلب...

¤ نویسنده: A GUNNER


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 9
مجموع بازدیدها: 118469
 

»» درباره خودم
 

»» پیوندهای روزانه
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من
 

»» لوگوی دوستان من
 

»» وضعیت من در یاهو