سفارش تبلیغ
صبا ویژن
3  GUNNERS  4

جک کوچولو رکورد می زند ! (یکشنبه 87/6/24 :: ساعت 2:41 عصر )
جک ویلشیر بازیکن ?? ساله ی توپچی ها دیشب رکوردی تاریخی را از خود به ثبت رساند .

 
ویلشیر جوان با بازی در مقابل بلکبرن توانست رکورد کم سن ترین بازیکن آرسنال در لیگ برتر را بشکند . او دیشب در دقیقه ی ?? بازی در حالی به جای فان پرسی وارد زمین  شد که تنها ?? سال و ??? روز داشت ؛ او با این کار توانست رکورد سسک فابرگاس ( ?? سال و ??? روز – سال ???? بازی مقابل اورتون ) در لیگ برتر و رکورد گر وارد ( ?? سال و ??? روز – بازی برابر هادرزفیلد تاوون سال ???? ) را بشکند .

اما در کل فابرگاس با رکورد ?? سال و ??? روز توانسته لقب جوانترین بازیکن توپچی ها را از آن خود کند و همچنین تمام رکوردهای گلزنی فعلا در دستان میاندار توانمند آرسنال یعنی فابرگاس است . در ادامه نیز آمار کلی را مشاهده می کنید .

حضور در زمین :

کل : سسک فابرگاس - ?? سال و ??? روز - Lge Cup(3) Rotherham Utd (h) 28 Oct 2003
لیگ : جک ویلشیر - ?? سال و ??? روز - Blackburn (a) 13 Sept 2008
لیگ برتر : جک ویلشیر -??  سال و ??? روز - Blackburn (a) 13 Sept 2008
اروپا : تئو والکات - ?? سال و ??? روز - Dinamo Zagreb (h) UCL 3 QF 23 August 2006

جام حذفی (FA) : استوارت رابسون - ?? سال و ?? روز - Tottenham (a) FAC3 2 Jan 1982

به ثمر رساندن گل :

کل : سسک فابرگاس - ?? سال و ??? روز - Wolves (h) (Lge Cup) 2 Dec 2003 - پیروزی ? بر ?
لیگ : سسک فابرگاس - ?? سال و ??? روز - Blackburn R (h) (Lge) 25 Aug – پیروزی ? بر ?
لیگ برتر : سسک فابرگاس -??  سال و  ??? روز - Wolves (h) (Lge Cup) 2 Dec 2003 – پیروز ? بر ?
اروپا : سسک فابرگاس - ?? سال و ??? روز - Rosenborg (h) (UCL Grp Stge) 7 Dec 2004 – پیروزی ? بر ?





 


¤ نویسنده: A GUNNER



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 15
مجموع بازدیدها: 118265
 

»» درباره خودم
 

»» پیوندهای روزانه
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من
 

»» لوگوی دوستان من
 

»» وضعیت من در یاهو