سفارش تبلیغ
صبا ویژن
3  GUNNERS  4

مصدومیت کلیچی جدی نیست ! (یکشنبه 87/6/31 :: ساعت 5:34 صبح )
گائل کلیچی که در اواخر نیمه ی اول بازی با بولتون با تکل خشن دیویز به بیرون از زمین منتقل شد ، در بازی بعدی تیم را همراهی خواهد کرد .

او از نیمه ی دوم به بعد جای خود را به جیورو داد و برای گرفتن اسکن و عکس به بیمارستان منتقل شد . اما ظاهرا مصدومیت وی جدی نیست و فقط در حد یک ضرب دیدگی کوچک است .

خوشبختانه او در بازی بعدی آرسنال در ترکیب حضور خواهد داشت . مصدومیت او می توانست بدترین خبر برای آرسن ونگر و خط دفاع تیمش باشد و همچنین می توانست لطمه ی جبران ناپذیری را طی گذشت هفته ها به تیم وارد کند .







¤ نویسنده: A GUNNER



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 3
مجموع بازدیدها: 118258
 

»» درباره خودم
 

»» پیوندهای روزانه
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من
 

»» لوگوی دوستان من
 

»» وضعیت من در یاهو