سفارش تبلیغ
صبا ویژن
3  GUNNERS  4

برنامه ی بازی های آرسنال اعلام شد (دوشنبه 87/3/27 :: ساعت 9:58 عصر )
برنامه ی بازی های آرسنال در فصل  09 / 2008  اعلام شد ...

این برنامه که در ادامه مشاهده می کنید شامل بازی های آرسنال در جام باشگاه ها ، لیگ برتر ، جام حذفی ، جام اتحادیه و ... است.به گفته ی سایت رسمی باشگاه ممکن است در این برنامه تغییراتی ایجاد شود ادامه مطلب...

¤ نویسنده: A GUNNER


ستاره 17ساله:" آرسنال را انتخاب می کنم" (چهارشنبه 87/3/22 :: ساعت 11:8 صبح )

آرون رمسی 17ساله به پیشنهاد منچستریونایتد و اورتون جواب رد داد......

 

 

آرون رمسی که ملیت ولزی دارد را می توان به جرات  یکی از ستاره های بسیار درخشان آینده تلقی کرد.او با 17سال سن، در فینال جام حذفی برای کاردیف سیتی به میدان رفت و این بازی برای او همچون درپچه ای بود به دنیای حرفه ای!
پس از بازی های خوب او سه تیم بزرگ لیگ جزیره یعنی آرسنال ، منچستر یونایتد و اورتون برای جذب او اقدام کردند. مبلغ پیشنهادی هرسه باشگاه 5میلیون پوند بوده و مورد توافق باشگاه کاردیف سیتی نیز واقع شده. لذا تنها نظر خود رمسی تایین کننده باشگاه آینده اش است! به همین دلیل، او با سران هرسه باشگاه دیدار و مذاکره کرده! جلسه او و ونگر در سویس برگزار شده و گویا طرفین به توافق رسیده اند چون خود رمسی به مسولین باشگاه اعلام کرده که آرسنال را برگزیده است. به نقل از سایت رسمی باشگاه کاردیف سیتی نیز تمام اخبار مربوط به توافق او و آرسنال تایید شده و این بازیکن اعلام کرده که آرسنال را به عنوان باشگاه آینده ی خود انتخاب کرده. همچنین در ادامه ی این بیانیه در سایت باشگاه آمده که مسولین در حال تکمیل مذاکرات و انتقال رمسی به آرسنال هستد.  شایان ذکر است که منچستر تصمیم داشت تا در صورت خرید این بازیکن، او را یک فصل به باشگاه فعلی اش(کاردیف) قرض دهد، اما قرار داد آرسنال دارای چنین شرطی نیست.
این انتقال در حالی صورت گرفته که مسولین باشگاه کاردیف اصرار داشتند تا رمسی به قهرمان لیگ جزیره یعنی منچستریونایتد بپیوندد اما به نظر می رسد صحبت های ونگر خیلی بیشتر و بهتر توانسته اعتماد رمسی را به خود جلب کند، کاری که مربی های دو تیم دیگر در انجام آن ناتوان بودند. به هر حال آرسنالی ها در تلاش هستند تا هرچه زوردتر قرارداد را رسمی و مراحل انتقال را تکمیل کنند.

 


¤ نویسنده: A GUNNER


ونگر:آدبایور می ماند (سه شنبه 87/3/21 :: ساعت 6:31 عصر )

ونگر درباره شایعه بی پایه جدایی آدبایور به روزنامه ها گفت:آدبایور یک از بازیکنان تیم ما است،او با ما قرارداد دارد-پس چه طور می توان گفت که او از تیم ما جدا شده است،اگر تغییری رخ داده باشد-باید من در جریان باشم.

ونگر در مورد رونالدو و منچستر دیدگاه جالبی دارد-او گفت:من فکر نمی کنم منچستر بتواند رونالدو را نگه دارد-چون انگار رونالدو به رئال علاقه مند است.البته این به منچستریونایتد بستگی دارد؛چون رونالدو بازیکنی است که با تیم قرار داد دارد.من شخصا بازی مدرن را می دانم،و احساس می کنم.این خوب است که هر بازیکن می تواند به هرجا که می خواهد برود و به خوبی بازی کند؛اما من فکر می کنم یک بازیکن مسئولیتی دربرابر تیم خود دارد-برای موفقیت در یک باشگاه شما نیاز به دوام دارید…

ونگر در پایان گفت:

اکنون سرعت تبادل اطلاعات بسیار بالا رفته است؛دیگر شما بازیکنان را کشف نمی کنید-سی سال پیش برای این کار مناسب بود-اکنون همه،همه را می شناسند و پیدا کردن یک ستاره به صورت ناگهانی مشکل است.


¤ نویسنده: A GUNNER


سانیا با عشق تمدید کرد (سه شنبه 87/3/21 :: ساعت 6:30 عصر )

باکاری سانیا دفاع راست(جلو زن)آرسنال-که نخستین سال بودنش در انگلستان تجربه می کرد،به همه نشان داد،که چه بازیکن سطح بالایی است…

باکاری سانیا که فقط یک سال دیگر تا پایان قراردادش باقی مانده بود،قراردادش را با آرسنال تا سال????تمدید کرد!

سانیا در این مورد می گوید:

من آرسنال را دوست دارم-آرسنال تیم بزرگی که دارای مربی با ارزشی است-ما سال پسین برای برای بدست آوردن جام خواهیم جنگید.

سانیا به همراه کلیچی که شانس زیادی برای بازی کردن در تیم ملی فرانسه داشتند-هیچکدامشان به تیم فراخوانده نشدند.

سانیا در این باره می گوید:

این تصمیم عجیب و غریبی است.ولی برای آینده من ناامید کننده نیست-شاید من در زمان نامناسبی آسیب دیدم.


¤ نویسنده: A GUNNER


معرفی بازیکنان آرسنال (سه شنبه 87/3/21 :: ساعت 4:13 عصر )

سلام در اولین مطلب بازیکنان آرسنال رو برای شما معرفی میکنم

روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب

¤ نویسنده: A GUNNER


<      1   2      

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 25
مجموع بازدیدها: 118544
 

»» درباره خودم
 

»» پیوندهای روزانه
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من
 

»» لوگوی دوستان من
 

»» وضعیت من در یاهو