سفارش تبلیغ
صبا ویژن
3  GUNNERS  4

ظهور چلسی دوم ، نقره داغ شدن گیگز (شنبه 87/6/16 :: ساعت 5:38 صبح )

مدیر عامل جدید منچستر سیتی که یک عرب است و به تازگی باشگاه را از چنگ تایلندی ها در آورده سعی میکند تا نام باشگاه خود را بالا بکشد و همچون چلسی برای باشگاه خود شخصیت بخرد !!!

طی این تصمیم وی برای گام اول خرید روبینیو را به ثمر رساند ،او که شدیدا خواهان رونالدینیو بود نتوانست با کشاندنش به منچستر انفجاری در نقل و انتقالات به راه اندازد اما روبینیو را توانست به سادگی از درون دهان شیر های لندنی خارج کند و به سیتی ببرد !
نکته جالب در مورد رییس جدید این باشگاه ثروت بی اندازه ی اوست ! وی حدود 8 برابر آبرامویچ ، مالک چلسی سرمایه دارد و قصد خرید های بزرگی مثل ، کریس رونالدو ، رونالدو ( از میلان ) ، بوفون و ... را دارد ! در این بازار گرانی ها این عرب ظاهرا رقیبی جز رئال ندارد .
از طرفی منچستر یونایتد که اصلا دوست ندارد سرطانی مانند چلسی که به گردن آرسنال فشار میآورد را در شهر خود داشته باشد شروع به پرخاش کرده !
یونایتد که معمولا ترجیح میدهد به جای خرج کردن برای خرید بازیکنان یا از روش تمنا و التماس جلو برود یا با شلوغ کردن و شکایت های عجیب و غریب کار خود را پیش ببرد از اتفاقات آن سوی شهر منچستر سخت نگران است !
رایان گیگز که به تازگی رکورد بابی چارتون را هم پشت سر گذاشته ( رکورد بازی در منچستر ) در مورد قدرت گرفتن من سیتی میگوید : من سیتی تاریخی ندارد که به اتکای آن بخواهد به باشگاه بزرگتری تبدیل شود !

گیگز که دیگر باید ماهیگیری و تفریحات سالم را از فصل آینده در برنامه ی زندگی خود قراردهد ، نگران قدرت گیری من سیتی است و اظهار نظری عجیب گفته است : ما هوادارانی در هند و چین و جنوب آمریکا داریم و پیدا کردن هوادار با پول غیر ممکن است !!!!!

* چند مورد که گیگز از یاد برده است ، را یاد آوری میکنیم !

1- مگر چلسی 15 سال قبل بیشتر از پوتموس و ویگان اتلتیک طرفدار داشت ؟؟؟؟ اما امروز با پولی که برایخرید شخصیت خرج کردند به سادگی توانستند طرفدار پیدا کنند .

2-  چلسی تاریخی دارد ؟ تاریخ تاسیس چلسی بعد از حضور آبرا است و میتوان گفت افتخارات این 5 ، 6 ساله با تمام قرن اول کاری چلسی برابری میکند ! اما همین چلسی چندین فصل است که رویای قهرمانی را تا دم آخر همانند کابوس به شما نشان داده است !

با خانه نشینی روباه پیر و رفتن رونالدو و نا کار آمد شدن گیگز و اسکولز و ... سال هایی کابوس وار در انتظار من یو است  خصوصا که چنگال عقاب من سیتی تیز تر و تیز تر میشود !

با این تفاصیر منتظر ساخت کانون هواداران منچستر سیتی هستیم !


 


¤ نویسنده: A GUNNER



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 47
بازدید دیروز: 25
مجموع بازدیدها: 118576
 

»» درباره خودم
 

»» پیوندهای روزانه
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من
 

»» لوگوی دوستان من
 

»» وضعیت من در یاهو