سفارش تبلیغ
صبا ویژن
3  GUNNERS  4

عابدزاده: قطبی من را قبول دارد (دوشنبه 87/6/11 :: ساعت 11:48 صبح )
مربی دروازه بان های تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تکذیب اختلافش با سرمربی این تیم روز یکشنبه به ایرنا گفت: قطبی مرا قبول دارد و اختلافات میان ما شایعه ای بیش نیست.

احمدرضا عابدزاده با اشاره به خبرهایی مبنی بر عدم رضایت افشین قطبی از فعالیت او تصریح کرد: واقعا نمی دانم این خبرها از کجا می‌آید، من از روز اولی که در تمرینات بودم تمام تلاش خود را انجام داده ام تا بتوانم دروازه بان های آماده ای تحویل پرسپولیس بدهم.
او همچنین ادامه داد: شرایطی که واعظی و حقیقی دارند، نشان می دهد که تمرینات خوبی را سپری کرده اند، با این وجود هیچ دلیلی ندارد که سرمربی از من به مصطفوی یا کس دیگری شکایت کند.
مربی دروازه بان های تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به تعطیلی لیگ برتر اظهار داشت: این وقفه باعث شد تا تیم ما که در دو بازی آخر خود امتیاز از دست داده بود، با هماهنگی و آمادگی بیشتری در هفته های آتی به مصاف حریفان برود و امیدواری زیادی برای نتیجه گرفتن داشته باشد.
دروزا‌ه بان سابق تیم ملی درمورد بازی ایران و عربستان گفت: تیم ملی برای اینکه بتواند در ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی موفق شود، باید تحت هر شرایطی بازی اول را نبازد، چون نتیجه ای که در دیدار اول به دست می آید تاثیر انکار نانشدنی در روحیه بازیکنان می گذارد.
عابدزاده همچنین در مورد تیم ملی گفت: این ملی نماینده همه مردم ایران است و همه ما وظیفه داریم تا به آن کمک کنیم، امیدوارم علی دایی بتواند از بازیکنانش به نحو احسن بازی بگیرد تا فوتبال ایران برای چهارمین بار بتواند در مسابقات مهم جام جهانی حضور داشته باشد.
وی در پایان مربوط به حاشیه های احتمالی عربستان که مختص فوتبال اعراب است، اظهار داشت: برخلاف نظر مردم، ما هیچ وقت در عربستان با مشکلات حاشیه ای روبرو نبوده ایم و آْنها همانطور که فوتبالی مقتدر دارند، سعی می کنند میهمان خود را وارد حاشیه های غیرحرفه ای نکنند.

¤ نویسنده: A GUNNER



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 13
مجموع بازدیدها: 118722
 

»» درباره خودم
 

»» پیوندهای روزانه
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من
 

»» لوگوی دوستان من
 

»» وضعیت من در یاهو