سفارش تبلیغ
صبا ویژن
3  GUNNERS  4

آرسنال و نیوکاسل در هفته ی سوم (شنبه 87/6/9 :: ساعت 12:17 عصر )
امشب دو تیم آرسنال و نیوکاسل در حالی به مصاف یکدیگر می روند که بسیاری از ستاره های خود را به علت مصدومیت در اختیار ندارند . در ادامه می توانید ترکیب دو تیم و سایر جزئیات را مشاهده کنید .

ترکیب آرسنال مثل بازی های گذشته است و مصدوم جدیدی به جز دیابی ، ادواردو ، بیسکاف ، روسیچکی و سیلوستره به این تیم اضافه نشده است . در تیم نیوکاسل هم مهره های کلیدی همچون ویدوکا ، کاساپا ، مارتینز ، داف و کارول به عت مصدومیت غایب هستند . تیم نیوکاسل از مهاجمی با تجربه و خطرناک بهره می برد که اوون نام دارد . وی در چند در بازی های اخیر تیمش موفق به باز کردن دروازه ی حریفان شده و به همین دلیل می تواند برای توپچی ها کمی مشکل ساز باشد .


ترکیب آرسنال :

مانوئل آلمونیا - باکاری سانیا - ویلیام گالاس - حبیب کولو توره - گائل کلیچی - تئودور والکات - فرانسس فابرگاس - دنیلسون - سمیر نصری - امانوئل آدبایور - رابین فان پرسی  - لوکاس فابیانسکی - آرون رامسی - جک ویلشیر - یوهان جیورو - کارن گیبز - الکس سانگ - نیکلاس ینتنر - امانوئل ابوئه

و ترکیب نیوکاسل :

گیون - هارپر - به یه - انزوگبیا - تیلور - کولوچینی - انریکه - باسونگ - تازر - ادگار - بات - جرمی - گاسریه - بارتن - جونس - اسمیت - اوون - دونالدسون - رنجر


در حال حاضر آرسنال با 3 امتیاز از دو بازی در مکان چهاردهم و نیوکاسل با 4 امتیاز از دو بازی در مکان ششم جدول قرار دارد . قضاوت این بازی به عهده ی آقای راب استایلز می باشد . شایان ذکر است که بازی به طور مستقیم از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی و در ساعت 21 پخش می شود .


 


¤ نویسنده: A GUNNER



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 13
مجموع بازدیدها: 118714
 

»» درباره خودم
 

»» پیوندهای روزانه
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من
 

»» لوگوی دوستان من
 

»» وضعیت من در یاهو