سفارش تبلیغ
صبا ویژن
3  GUNNERS  4

سیلوستره ، پیرترین خرید پورفسور (پنج شنبه 87/5/31 :: ساعت 3:13 عصر )
سیلوستره دیشب به جمع توپچی ها پیوست ، این بازی 31 ساله ی منچستر یونایتد که در بین فردیناند و اورا و دیگر بازیکنان خط دفاع یونایتد محو شده بود با قراردادی دوساله به جمع توپچی ها پیوست ! سیلوستره سال گذشته مصدوم بوده است .

 در نگاه اول این خرید شدیدا اشتباه و مخالف با افکار آرسن بزرگ است ، اما کمی بالاتر بیآییم و ببینیم دلیل خرید این پیرمرد ( نسبت به بازیکنان آرسنال ) چیست !

گالاس و آلمونیا را کنار بگزارید و از آرسنال میانگین سنی بگیرید ، عددی حدود 23 بدست میآید ، خصوصا با حضور والکات ، ویلشایر و فابرگاس ! این میانگین سنی عوارضی را هم درپی دارد ! این جوانان باید در مقابل بازیکنانی بایستاند که سال ها بیشتر تجربه دارند و هزاران دقیقه بیشتر از آن ها فوتبال بازی کرده اند . سیلوستره شاید مدافع مطمئنی نباشد ، اما بی شک  به مهاجم حریف اجازه نمیدهد از گوشه محوطه جریمه با ضربه سر گل بزند ( گل لیورپول و اشتباه سندروس ) در آن زمان آرسنال با مصدومیت سانیا روبرو بود و از آن مصدومیت صدمه خورد . خرید زیرکانه برای این متوسط سنی و جبران جای خالی بازیکنانی مثل سانیا و توره و یا گالاس خرید پیرمردی ( برای آرسنال یا جوانی مطابق با ارزش های میلان )  بود که علاوه بر تبدیل شدن به وزنه ای برای سنگینی کفه ی سنی تیم  بتواند برای جوانان تجربیاتی را هم بیآورد ! در ضمن بازیکن مطمئنی ( نسبت به سندروس ) روی نیمکت باشد !

خود ونگر هم به این مورد اشاره کرد : ما تیم خیلی خوبی داریم اما سن تیم ما خیلی خیلی کم است !

به هر ترتیب خرید چنین بازیکنانی نه تنها به اصطحکام نیمکت کمک میکند بلکه باعث بیشتر شدن تجربیات بازیکنان میشود . خرید سیلوستره  یا بازیکنی مانند او برای آرسنال در خطوط دیگر ، به جز حمله هم نیاز است ! و یادمان نرود ونگر میداند چه میکند .


¤ نویسنده: A GUNNER



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 31
بازدید دیروز: 25
مجموع بازدیدها: 118560
 

»» درباره خودم
 

»» پیوندهای روزانه
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من
 

»» لوگوی دوستان من
 

»» وضعیت من در یاهو