سفارش تبلیغ
صبا ویژن
3  GUNNERS  4

کارنامه موفق سرخپوشان برابر ملوان (جمعه 87/5/25 :: ساعت 10:23 صبح )

تیمهای پرسپولیس و ملوان بندر انزلی تاکنون 39 بار در مسابقات لیگ به مصاف هم رفته اند که حاصل آن، 19 پیروزی برای سرخپوشان تهرانی، 4 برد ملوان و 16 دیدار دو تیم نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در لیگ برتر دو تیم 12 بار به مصاف هم رفته اند که 6 بار پرسپولیس و 2 بار ملوان برنده این دیدارها بوده اند و 4 بازی به تساوی رسیده است. البته دو تیم به غیر از لیگ در چارچوب رقابتهای جام حذفی کشور و همچنین در بازیهای تدارکاتی هم با یکدیگر بازی کرده اند.

اولین بازی دو تیم، در لیگ و در دیدار رفت اولین دوره جام تخت جمشید در پنجم مرداد ماه سال 1352 در انزلی برگزار شد که تیم پرسپولیس با تک گل رضا وطن خواه به برتری رسید.

در ضمن اولین دیدار دو تیم در لیگ برتر، 26 آذر سال 1380 انجام گردید که پرسپولیس به برتری 2 بر یک رسید. سهراب انتظاری زننده هر دو گل سرخپوشان بود.

در اولین دیدار دو تیم، بازیکنان پرسپولیس با این ترکیب به مصاف ملوان رفته بودند: بهرام مودت، ابراهیم آشتیانی، محراب شاهرخی (کاپیتان)، جعفر کاشانی، مسیح مسیح نیا، اصغر ادیبی (ایرج سلیمانی)، علی پروین، رضا وطن خواه، حسین کلانی، صفر ایرانپاک، اسماعیل حاج رحیمی پور (محمد دستجردی). مربی: آلن راجرز.


¤ نویسنده: A GUNNER



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 28
مجموع بازدیدها: 118824
 

»» درباره خودم
 

»» پیوندهای روزانه
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من
 

»» لوگوی دوستان من
 

»» وضعیت من در یاهو