سفارش تبلیغ
صبا ویژن
3  GUNNERS  4

فان پرسی : باید در جام باشگاه ها بازی کنیم (سه شنبه 87/5/22 :: ساعت 5:55 عصر )

به گفته ی رابین فان پرسی ، ستاره ی خط حمله ی توپچی ها ،  آرسنال در این فصل باید در جام باشگاه های اروپا بازی کند .

مردان آرسن ونگر در مرحله ی مقدماتی جام باشگاه ها با شاگردان استیو مکلارن مربی اسبق تیم ملی انگلیس روبرو شدند . وی در این باره می گوید : " آرسنال می خواهد در جام باشگاه ها بازی کند . ما نیاز به بازی در این جام داریم . وقتی شما بازیکناینی خوب با ورزشگاهی بزرگ داشته باشید باید در بهترین جام اروپایی شرکت کنید . اصل این جام بازی های مقدماتی آن است . ما نباید این دو بازی را با توئنت دست کم بگیریم . اگر برنده نشویم به هدفمان نخواهیم رسید . " 

تیم توئنت شکی بزرگ به فوتبال هلند وارد کرد . آنها تا این مرحله پیش آمدند . شاگردان مکلارن توانستند آژاکس را شکست دهند تا به اینجا برسند . فان پرسی در مورد تیم آنها چیز های زیادی یاد گرفته و یقین دارد با آن مربی باید فوتبالی با کیفیت از خود ارائه بدهند .

" من بازی آنها را از تلویزیون هلند تماشا می کردم . آنها واقعا با کیفیت و خوب بازی می کردند . فصل گذشته هم فصلی خوب داشتند اما متاسفانه دو تا از بازیکنان خوبشان را از دست دادند . یکی از انها به فاینورد رفت و انگلار هم که به شالکه پیوست . آنها تیم بازیکن سازی هستند . به تازگی هم بازیکنی خوب به خدمت گرفته اند . برای من این یک شک بزرگ بود که آنها توانستند در بازی پلی آف آژاکس را شکست دهند . همه یقین داشتندکه آژاکس برنده این بازی است . فکر می کنم آنها توانستند آژاکس را در مجموع 4 - 2 شکست دهند . "



 


¤ نویسنده: A GUNNER



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 28
مجموع بازدیدها: 118670
 

»» درباره خودم
 

»» پیوندهای روزانه
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من
 

»» لوگوی دوستان من
 

»» وضعیت من در یاهو