سفارش تبلیغ
صبا ویژن
3  GUNNERS  4

اشتوتگارد ? - ? آرسنال (پنج شنبه 87/5/10 :: ساعت 5:57 عصر )

تیم آرسنال شب چهارشنبه و در بازی دوستانه ، تیم اشتوتگارد آلمان را در هم کوبید .

آرسنال در ابتدای بازی با ترکیبی تقریبا مشابه با با ترکیب اصلی پا به میدان گذاشت . در ابتدا یاران اصلی آرسنال بازی روان و جذاب خود را با حضور سمیر نصری جذاب تر کردند و حتی موقعیت هایی هم کم و بیش به دست می آوردند . در نیمه ی اول بازی متعادل بود و دو تیم کمی با احتیاط بازی کردند .

اما در نبمه ی دوم ترکیب آرسنال کمی فرق کرد و بازیکنانی نظیر ولا ، فابیانسکی ، بنتنر و ... وارد زمین شدند . در دقیقه ی 51 تیم آلمانی توسط باشتورک  ( Bastürk ) به گل رسید . اما بعد از گل افت محسوسی در تیم حریف دیده می شد و این لندنی ها بودند که با تمام قوا و البته با ترکیبی کاملا جوان دست به حمله زدند .

در دقیقه 58 و هفت دقیقه بعد از گل اشتوتگارد ؛ نیکلاس بنتنر با پاسی خوب توپ را به ولا واگذار کرد و او هم نتیجه را مساوی کرد . در ادامه در دقیقه ی 65 خود بنتنر هم گلزنی کرد و آرسنال دو بر یک جلو افتاد . و اما در دقیقه 73 ، جک ویلشر بازیکن تیم دوم که در بازی پیشین هم دو گل از ده گل توپچی ها را به ثمر رسانده بود ، گل سوم را وارد دروازه ی اشتوتگاردی ها کرد و تقریبا کار را برای حریف تمام ساخت .

ترکیب آرسنال در این بازی :

آلمونیا ( 45 فابیانسکی ) - کلیچی - یوهان جیورو - گالاس - سانیا ( 78 گاوین هویت ) - سمیر نصری ( 61 ویلشیر ) - دنیلسون ( 85 لانسبوری ) - ابوئه ( 61 آرون رامسی ) - والکات ( 78 راندل ) - رابین فان پرسی ( 45 کارلوس ولا - 85 سیمپسون ) - آدبایور ( 45 بنتنر )

و تنها ذخیره ی آرسنال که ونگر از او در ترکیب استفاده نکرد جاستین هویت بود . بازی بعدی آرسنال در روز شنبه با تیم یوونتوس ایتالیا و درجام امارات خواهد بود .

 


¤ نویسنده: A GUNNER



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 38
بازدید دیروز: 53
مجموع بازدیدها: 118620
 

»» درباره خودم
 

»» پیوندهای روزانه
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من
 

»» لوگوی دوستان من
 

»» وضعیت من در یاهو