سفارش تبلیغ
صبا ویژن
3  GUNNERS  4

اتوو در آرسنال یا چلسی ؟ (چهارشنبه 87/4/12 :: ساعت 9:26 صبح )

دو تیم آرسنال و چلسی برای تقویت کردن خط حمله خود ، به دنبال مهاجم ناراضی بارسلونا هستند .

این در حالی است که دروگبا در تابستان به احتمال زیاد از چلسی جدا خواهد شد و همچنین وضعیت آدبایور در آرسنال نا مشخص است ، به همین دلیل این دو تیم وارد رقابتی برای به دست آوردن اتوو شده اند . در این بین تیم اینتر میلان ایتالیا به رهبری خوزه مورینیو ، یکی از خواستاران جدی این بازیکن کامرونی است .

وی در این باره می گوید : " من از وضعیتم در بارسلونا راضی نیستم و حتما این تیم را در تابستان ترک خواهم کرد . من از سه باشگاه پیشنهاد داشته ام . دو باشگاه انگلیسی آرسنال و چلسی و یک باشگاه ایتالیایی که اینتر است . پیشنهاد لندنی ها تا الان زیاد جدی نبوده اما خوزه مورینیو با من مذاکراتی داشته و می توانم بگویم پیشنهادش  جدی تر بوده است . "

مربی تیم ملی کامرون از اینکه بارسا ستاره کامرونی اش را نگه نمی دارد بسیار ابراز ناراحتی کرده و گفته که بارسا قدر ستارگانش را نمی داند و از اینکه آنها به راحتی این بازیکن را از دست داده اند ابراز تاسف کرده است  همچنین آرسن ونگر هم از فصل پیش به دنبال وی بوده و در برخی مصاحبه ها از او تعریف و تمجید کرده . وی در آخرین مصاحبه ی خود گفته که حضور چند بازیکن با تجربه در کنار جوانان اجبار است زیرا جوانا ن در زمین نیاز به یک رهبر با تجربه دارند و وی می خواهد به همگان اثبات کند تا فقط جوان گرا نیست و به به تجربه  هم اهمیت می دهد . "

 

 


¤ نویسنده: A GUNNER



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 11
مجموع بازدیدها: 118947
 

»» درباره خودم
 

»» پیوندهای روزانه
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من
 

»» لوگوی دوستان من
 

»» وضعیت من در یاهو