سفارش تبلیغ
صبا ویژن
3  GUNNERS  4

آرسنال تیمى براى تمام فصول (چهارشنبه 87/3/29 :: ساعت 1:21 عصر )

 


من در حال حاضر منتظر یک معجزه هستم و معجزه براى کسانى که به آن اعتقاد دارند، اتفاق مى افتد


تلاش آرسنال براى ارائه بهترین عملکرد و همچنین گلزنى در تمام دنیا زبانزد است، با این حال چنین فاکتورهایى بزرگترین نقطه  ضعف آنها نیز محسوب مى شود. توپچى ها هرگز عوض نخواهند شد زیرا روند عملکرد آنها مدت هاست اینگونه بوده ؛ بخصوص پس از پیروزى در بازى دربى روز دوشنبه ورزشگاه «پراید پارک.» مسأله مهمتر خودآگاهى فابرگاس بود.هافبک اسپانیایى توپچى  ها فهمید به جاى تبریک و تحسین شنیدن از دیگران، بهتر است به فکر یک آنالیز و بازشناسى باشد.

فابرگاس در این زمینه گفت:«بله. عملکرد نسبتاً مناسبى داشتیم اما هنوز جاى پیشرفت داریم. باید تلاش کنیم و با عزمى جزم به روزهاى آینده بیندیشیم.گرچه به نظر من بد عمل نکردیم اما متأسفانه برخلاف جریان بازى گل خوردیم و سپس در حالى که کنترل بازى کاملاً در دست ما بود، گل دوم را هم پذیرا شدیم. فکر مى کنم نباید اجازه گل زدن را به حریف مى دادیم زیرا در تمام مدت بازى ، توپ تماماً در اختیار ما بود. اگر هجومى عمل مى کردیم، حتماً به گل مى رسیدیم اما احتیاج داشتیم دفاع تیم خود را قوى کنیم. اگر مى توانستیم خوب دفاع کنیم ، به حریف اجازه فکر کردن را نمى دادیم و بالطبع گلى هم دریافت نمى کردیم.»


 

اظهارات فابرگاس بسیار ستودنى است زیرا کمتر بازیکن بزرگى اینچنین بى پروا از عملکرد خود و تیمش انتقاد مى کند. تاکنون چلسى توانسته بسیار خوب و کوبنده بر تعداد پیروزى هایش بیفزاید و چشم ها را به خود خیره کند. به این ترتیب انتظار مى رود آنها همسطح منچستریونایتد ظاهر شوند.


 

آرسنالى ها در لیگ برتر هنوز? بازى در پیش دارند و هنوز مأیوس نشده اند. «فابرگاس» هافبک این تیم معتقد است همتیمى هایش تمام درس هاى سخت و دشوارى را که باید تا حالا به طور کامل یاد مى گرفتند، آموخته اند و تقریباً نقاط ضعف خود را برطرف کرده اند.


 

فابرگاس افزود:«ما بازى هاى رفت و برگشت مقابل منچسترسیتى و همچنین جدال مقابل آستون ویلا را با نتیجه تساوى به پایان رساندیم. ما از عملکرد نامناسب خود چیز هاى بسیارى آموختیم. قطعاً تمام تلاش خود را به کار مى بندیم. چرا؟ چون جوان و تشنه انجام بازى هستیم. حتماً در فصل آینده بهتر عمل خواهیم کرد و روند بازى خود را بهبود خواهیم بخشید. در واقع باید بگویم براى ما همه چیز تازه شروع شده است. ? بازى اخیر به چنین نتیجه اى رسیدیم!»


 

فابرگاس که به تازگى عنوان جوان سال فوتبال انگلستان را از آن خود کرده، معتقد است منچستریونایتد و چلسى در ? هفته پایانى امتیاز از دست مى دهند و آرسنال قادر خواهد بود با خلق یک معجزه فاتح لیگ برتر شود.


 

او ادامه داد:« معتقدیم غیرممکن وجود ندارد و با کمى تلاش و پشتکار، سختى ها آسان مى شود. به جرأت مى توانم بگویم تا آخرین لحظه رقابت مى کنیم.»


 

افکار «امانوئل آدبایور» مهاجم آرسنال نیز همسو با فابرگاس است. وى در رقابت تیمش در دربى، ? بار هت تریک کرد و رکورد گلزنى «رابین ون پرسى» را شکست. وى در این باره گفت:«رقابت بر سر عنوان قهرمانى هنوز ادامه دارد. من در حال حاضر منتظر یک معجزه هستم و معجزه براى کسانى که به آن اعتقاد دارند، اتفاق مى افتد. هنوز مى  توانیم شاهد اتفاقات غیرمنتظره در رقابت ها باشیم اما متأسفانه کسى انتظار ندارد منچستریونایتد و چلسى از قافله عقب بمانند.»


 

آدبایور در ادامه گفت: « خیلى ساده مى شود به جدول و وضعیت تیم ها نگاه انداخت و دست از رقابت برداشت زیرا با یک نگاه اجمالى و سطحى، متوجه مى شویم تسلیم شدن مقابل واقعیات جدول کار سختى نیست. حتماً تا حالا متوجه شده اید این آرسنال، آن آرسنال همیشگى نیست. به تمام رقباى خود اعلام مى  کنیم با وجود تمام مشقاتى که پشت سر گذاشتیم، انسجام خود را از دست ندادیم».

منبع:http://arsenalfc.ir/


¤ نویسنده: A GUNNER



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 11
مجموع بازدیدها: 118947
 

»» درباره خودم
 

»» پیوندهای روزانه
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من
 

»» لوگوی دوستان من
 

»» وضعیت من در یاهو