سفارش تبلیغ
صبا ویژن
3  GUNNERS  4

بولتون و آرسنال در هفته ی پنجم (شنبه 87/6/30 :: ساعت 2:27 عصر )
توپچی های لندن امشب در استادیوم ریبوک مهمان تیم سیزدهم جدول یعنی بولتون خواهند بود . در ادامه جزئیات بیشتر این بازی را می توانید مشاهده کنید .

در این بازی توپچی ها شش مصدوم دارند . سمیر نصری ( قوزک پا ) را می توان بزرگترین غایب این بازی برای آرسنال دانست . همچنین سیلوستره ( مشکلات عضلانی ) ، دیابی ( ران ) ، روسیچکی ( زردپی ) ، بیسچوف ( کشاله ی ران ) و ادواردو ( پا ) پنج مصدوم دیگر آرسنال هستند .  

در تیم بولتون هم دو بازیکن قادر به بازی کردن در این بازی نیستند . گری کیهیل که در این بازی محروم است و و مت تیلور هم  که دچار مصدومیت شده است .

بولتون در پنج بازی آخر خود در لیگ دو باخت ، دو مساوی و یک برد و آرسنال هم در پنج بازی آخر خود چهار برد و یک باخت کسب کرده است . در حال حاضر آرسنال با 9 امتیاز در رده ی سوم جدول و بولتون  با چهار امتیاز در رده ی سیزدهم جدول و یک پله بالاتر از منچستر یونایتد قرار دارد .


ترکیب بولتون :

یاسکلینین , استینسون , شیتو , آ او"برین , ساموئل , گاردنر , موئامبا , نولان , مک کن , ج او"برین , دیویز , هلگوسن , ریگا , الماندر , هانت , واز ته , کوهن , فوجات , ال هبسی

ترکیب آرسنال :

مانوئل آلمونیا - باکاری سانیا - ویلیام گالاس - حبیب کولو توره - گائل کلیچی - فرانسس فابرگاس  - آرون رامسی - تئو جیمز والکات - امانوئل ابوئه - دنیلسون - امانوئل آدبایور - رابین فان پرسی - لوکاس فابیانسکی - کارلوس ولا - یوهان جیورو - الکساندر سانگ - نیکلاس بنتنر


قضاوت این دیدار به عهده ی استیو بنت خواهد بود . این بازی ساعت 21 به طور مستقیم از شبکه ی سوم سیما پخش خواهد شد .

¤ نویسنده: A GUNNER



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 3
مجموع بازدیدها: 118259
 

»» درباره خودم
 

»» پیوندهای روزانه
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من
 

»» لوگوی دوستان من
 

»» وضعیت من در یاهو