سفارش تبلیغ
صبا ویژن
3  GUNNERS  4

یا 4 سهمیه یا بدون سهمیه در لیگ قهرمانان! (چهارشنبه 87/6/20 :: ساعت 11:36 صبح )

هشدار جدی علی کفاشیان:
فوتبال ما به دسته دوم آسیا سقوط خواهد کرد
نمایندگان AFC اواخــر شهریور به ایران سفر می‌کنند

علی کفاشیان در حاشیه‌ی انتخاب ریاست هیات فوتبال استان قم با بیان این که هنوز هیچ چیز در رابطه با سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص نیست، گفت: آنچه "بن‌همام" در مورد سهمیه ایران اعلام کرد کاهش سهمیه نیست بلکه قطع سهمیه ایران در این مسابقات است.

به گزارش ایسنا، رییس فدراسیون فوتبال افزود: با قطع سهمیه فوتبال باشگاهی ما به بازی های دسته دوم آسیا سقوط خواهد کرد و در واقع باشگاه‌های ما به مسابقات باشگاه‌های دسته دوم آسیا که آماتور هستند، خواهند رفت.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان AFC اعلام کردند اگر ایران امتیاز لازم را بگیرد 4 سهمیه را خواهد گرفت، در غیر این صورت هیچ سهمیه‌ای در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا نخواهد داشت.

کفاشیان با بیان این که کارهای خود را در این خصوص انجام داده و مدارک لازم را آماده ارسال کرده‌ایم، گفت: ما امید داریم تا امتیاز لازم را کسب کنیم.

رییس فدراسیون فوتبال گفت: نمایندگان کنفدراسیون آسیا برای نشست با مسوولان فدراسیون و بازدید نهایی شرایط فوتبال کشورمان از اواخر شهریور ماه به ایران سفر می‌کنند.

کفاشیان با بیان این که تکلیف تیم چهارم (صباباتری) برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا هنوز مشخص نشده است، گفت: با حضور مسئولان AFC در ایران تکلیف تیم صباباتری نیز به طور قطع مشخص خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که اگر سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا قطع شود، چه کسی پاسخ‌گو خواهد بود، گفت: مراجع بالاتر باید تشخیص دهند که چه کسی پاسخ‌گو باشد.

وی در رابطه با حق پخش تلویزیونی مسابقات نیز گفت:‌ جلسات مختلفی را با مسئولان صداوسیما برگزار کردیم و منتظر اعلام نظر آن‌ها هستیم تا در صورت مثبت بودن پاسخ‌ آن‌ها قرارداد را منعقد کنیم.

وی همچنین در خصوص وضعیت فوتبال استان قم اظهار کرد: ما هماهنگی‌هایی جهت ارتقاء فوتبال استان قم با مسئولان تربیت بدنی استان انجام داده‌ایم که طبق آن با توجه به نزدیکی این استان به پایتخت، مقرر داشتیم تا کلاس‌های آموزشی در سطح داوری و مربیگری چه در استان و چه در خارج از استان در قسمت‌های مختلف برگزار کرده و دانش و علم مربیان و مسئولان فوتبال اعم از داور، بازیکن، سرپرست، مدیرعامل و غیره را افزایش دهیم.

وی هم‌چنین اظهار امیدواری کرد: با حمایت و عنایت ویژه دولت به استان قم و نیز سازمان تربیت بدنی، استان قم بتواند یکی از قطب‌های اصلی فوتبال در کشور باشد و بازیکنان خوب و برجسته‌ای را به فوتبال کشور معرفی کند.


¤ نویسنده: A GUNNER



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 6
مجموع بازدیدها: 118488
 

»» درباره خودم
 

»» پیوندهای روزانه
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من
 

»» لوگوی دوستان من
 

»» وضعیت من در یاهو