سفارش تبلیغ
صبا ویژن
3  GUNNERS  4

والکات: می خواهم خودم باشم (چهارشنبه 87/6/20 :: ساعت 11:35 صبح )

"تئو والکات" هافبک جوان تیم ملی انگلیس و باشگاه آرسنال گفت: «من هنوز باید به کسب تجربه پرداخته و نسبت به موقعیت و پست بازی آینده خود آگاهی پیدا کنم.»

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بازیکن 19 ساله که در دیدار تیم ملی کشورش برابر آندورا حضور پیدا کرد و بسیاری از او به عنوان پدیده آینده فوتبال انگلیس یاد می کنند در گفت و گو با خبرگزاری Mirror گفت: «بعضی مواقع برخی نگاه منفی نسبت به ضربه های آخر من دارند. گاهی این موضوع چندان بد نیست اما من در حال یادگیری هستم و هر روز در تمرین هایم سعی در برطرف کردن این مساله دارم. من چند پاس گل هم داشته ام و سرمربی تیم می داند که بازهم این کار را خواهم کرد.»

"والکات" که از او به عنوان رونالدوی جدید فوتبال جزیره نیز یاد می شود، گفت: «نمی گویم که می خواهم مانند رونالدو شوم. می خواهم خودم باشم اما از نکته های مثبت سایرین نیز بهره می برم. به طور مجازی من در هر بازی برای آرسنال در نقش بازیکن کناری سمت راست ظاهر شده ام. این مساله برای من در حال جا افتادن است و سعی می کنم بیشتر پست بازی خود را درک کنم.»

در حالی که "آرسن ونگر" گهگاهی از والکات به عنوان هافبک چپ استفاده می کند این بازیکن جوان با اشاره به اینکه توانایی بازی در هر پستی را دارد خاطرنشان کرد: «تا زمانی که در تیم هستم بازی در سمت چپ آزارم نمی دهد. زمانی که فوتبال خود را آغاز کردم همواره در نقش مهاجم بازی کردم و شروع به موقعیت یابی در این باره کردم. اخیراً بیشتر در سمت راست بازی می کنم. بازی ترکیبی من به اندازه تماسم با توپ پیشرفت داشته است.»

"والکات" پیرامون تجربه های چند سال گذشته خود گفت: «در ابتدا به عنوان یک جوان که تنها 17 سال سن داشت از بابت حضورم در جام جهانی 2006 حیرت زده شده بودم. حضور در آن رقابت ها تجربه بزرگی برای من بود بنابراین در جام جهانی بعدی نسبت به چگونگی شرایط این رقابت ها آگاهی دارم. گویی که تجربه جام جهانی همین دیروز بود. حالا تجربه های بسیاری در انگلیس و آرسنال دارم. بدون شک آن اندازه که می خواستم برای تیم ملی بازی نکرده ام اما من با فشارها دست و پنجه نرم می کنم.»

والکات افزود: «مساله مهم این است که تنها روی بازی خود مترکز شوید. این تنها کاری است که می توانید انجام دهید، پس از آن همه چیز روبراه خواهد شد. من باید سخت تلاش کنم و نسبت به روزهای خیلی دور نگرانی زیادی نداشته باشم. اگرچه 19 سال سن دارم اما مدت ها است که فوتبال بازی می کنم. من هنوز باید به کسب تجربه پرداخته و نسبت به موقعیت و پست بازی آینده خود آگاهی پیدا کنم. بدون شک شروع فصل برای من بسیار خوب بوده است.»

هافبک 19 ساله توپچی های لندن که در دیدار پیشین انگلیس برابر آندورا که 2 بر صفر به سود انگلیسی ها به پایان رسید برای تیم ملی کشورش به میدان رفت گفت: «پیش از دیدار برابر آندورا دیوید (بکام) نزد من آمد و گفت: "تنها به زمین برو و از بازی لذت ببر، فوتبال خودت را بازی کن تا در شرایط خوبی قرار بگیری. آنگونه بازی کن که انگار در حال تمرین کردن هستی، به این ترتیب همه چیز در مسیر طبیعی خود قرار خواهد گرفت."

والکات خاطرنشان کرد: «دیوید تجربه بسیاری به همراه تیم ملی دارد و جانشین او بودن بسیار با ارزش است. شما زمانی که جوان تر بودید بازی او را تماشا می کردید، سعی می کردید همانند او بازی کنید و یا نزدیک به او باشید. توصیه های او به من حس فوق العاده ای می بخشد.

وی در پایان گفت: «من بدون هیچ ترسی بازی می کنم و این مساله هرگز مرا آزار نمی دهد. در دیدار برابر کرواسی همانند هر دیدار دیگری بازی خواهم کرد. تنها بر روی عملکرد خود تمرکز می کنم، تمامی آنچه می توانم انجام دهم همین است.»


¤ نویسنده: A GUNNER



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 9
مجموع بازدیدها: 118463
 

»» درباره خودم
 

»» پیوندهای روزانه
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من
 

»» لوگوی دوستان من
 

»» وضعیت من در یاهو