سفارش تبلیغ
صبا ویژن
3  GUNNERS  4

ده خرید بزرگ تابستانى فوتبال اروپا (سه شنبه 87/4/25 :: ساعت 6:49 عصر )

 


نقل و انتقالات مهم بازیکنان در فوتبال اروپا تا این مقطع از فصل تابستان، حاکى از این است که بیشترین مبادله در تیم هایى از لیگ اسپانیا، انگلستان، فرانسه و ایتالیا اتفاق افتاده است. باشگاه بارسلونا در فصل نقل و انتقالات امسال ? خرید مهم از سوى یا داشته و یک بازیکن به چلسى فروخته است. سایت گل مهمترین مبادلات بازیکن را بر اساس میزان آمادگى بازیکن در ?? ماه گذشته، توانمندى و مبلغ مبادله، انتخاب کرده است.

?- متیو فلامینى (از آرسنال به میلان)
فلامینى یکى از بهترین و موثرترین بازیکنان آرسنال در فصل گذشته بود و انتقال او به باشگاه میلان قطعاً مهمترین اتفاق فصل نقل و انتقالات تا کنون است. انتقال فلامینى به عنوان بازیکن آزاد بر اهمیت موضوع اضافه مى کند.


 

?- لوکا مودریچ (از دینامو زاگرب به تاتنهام)
بهترین بازیکن جوان فوتبال کرواسى با وجود علاقه مندى باشگاه هایى مثل بارسلونا و چلسى، توسط تاتنهام صید شد. انتظار مى رود لوکا در خط میانى تیم تحت هدایت «یوآنده راموس» عملکرد درخشانى داشته باشد.


 

?- سمیر نصرى (از مارسى به آرسنال)
هافبک جوان فرانسوى فعلاً آخرین عضو تازه نفس تفنگداران است. بسیارى از تحلیلگران و کارشناسان فوتبال او را جانشین الکساندر هلب مى دانند و بقیه معتقدند به زودى جاى زیدان را خواهد گرفت. نصرى مدتى با
آسیب دیدگى هاى مختلف دست به گریبان بود.


 

4- دانیل آلوز (از سوى یا به بارسلونا)
چلسى، رئال مادرید، لیورپول و منچستریونایتد فقط برخى از لیست بلند باشگاههایى هستند که تقریباً در ?? ماه گذشته براى به عضویت گرفتن آلوز دست و پا مى زدند اما سرانجام بارسلونا موفق شد پس از مذاکرات بسیار با سوى یا، وى را به چنگ آورد. آلوز بعد از افول روبرتو کارلوس، اکنون بهترین مدافع تهاجمى فوتبال جهان است.


 

?- آمائورى (از پالرمو به یوونتوس)
این مهاجم برزیلى - ایتالیایى توانمندى و شایستگى هاى خود را هنگام بازى براى پالرمو ثابت کرده و به نظر مى رسد با قرار گرفتن در خط میانى تیم یوونتوس به راحتى بتواند به ویژه در رقابتهاى چمپیونزلیگ (جام قهرمانان باشگاه هاى اروپا) درخشان ظاهر شود.


 

?- دکو (بارسلونا به چلسى)
شاید در نگاه نخست به نظر برسد که دکو در سراشیب ??سالگى قرار گرفته و رو به افول است درحالى که واقعیت چیز دیگرى است. در درون دکو آتش و انگیزه اى وجود دارد که در رقابتهاى یورو ????بخشى از آن را نمایش داد و هنوز حرف هاى زیادى براى گفتن دارد. او با فرانک لمپارد متفاوت است و به اندازه او گلزنى نخواهد کرد اما البته واجد تمام چیزهایى است که لمپارد فاقد آن است. خلاقیت فوق العاده ، چشمانى تیزبین براى مسابقه و استعدادى که ? قهرمانى در چمپیونزلیگ همراه با ? تیم مختلف را براى او به ارمغان آورده.
چلسى اکنون صاحب بازیکنى است که مى تواند همان فوتبال مهیج مورد علاقه مالک روسى باشگاه را به نمایش بگذارد. با وجود بالاک و اسین که در طرفین او بازى خواهند کرد، خط میانى آبى پوشان دیدنى خواهد بود.


 

?- ازکوئیل گرى (از ریسینگ سانتاندر به رئال مادرید)
به نظر مى رسید کار تمام شده و این بازیکن را باید در فهرست بارسلونا دید اما تردید و دو دلى براى روشن شدن وضعیت فرانک ریکارد که برود و جایش را به سرمربى جدید بدهد، موجب شد گرى از سانتیاگو برنابو سردرآورد. مادرید چند سال قبل هم سرجیو راموس را به عضویت گرفت که خریدى بسیار ارزشمند بود و این یکى هم دست کمى از آن نخواهد داشت. 


 

? - سیدو کیتا (از سوى یا به بارسلونا)
کیتا بهترین خرید بارسلونا تا این مقطع از فصل نقل و انتقالات است. با حضور او که در کنار یحیى توره در خط میانى قرار خواهد گرفت، بازى اندرس اینى یستا و لیونل مسى نیز راحت تر و مثمرثمر تر خواهد بود. کیتا ارزش ?? میلیون یورو را براحتى دارد.


 

?- آلبرتو گیلاردینو (از میلان به فیورنتینا)
ظواهر امر حاکى از این است که باشگاه فیورنتینا مهاجمى ناآماده را به عضویت گرفته اما قضیه دقیقا شبیه انتقال «آدرین موتو» به یوونتوس است.
قطعاً هواداران موجب مى شوند گیلاردینو خیلى زود میلان را فراموش کرده و جاى پایش را در رقابت هاى سرى آ محکم کند. همکارى او با موتو لحظات دیدنى و درخشانى را در چمپیونزلیگ بوجود خواهد آورد.


 

??- حاتم بن عارفا (از لیون به مارسى)
مارسى بازیکنى به اسم سمیر نصرى را به آرسنال داده اما موفق شد بهترین جایگزین ممکن را براى او بیابد. کسى که آرسن ونگر هم بسیار مایل به جذب او بود. مضاف بر اینکه مارسى مى تواند یک یا ? سال او را در اختیار داشته و سپس با ??میلیون یورو سود بفروشد.


¤ نویسنده: A GUNNER



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 8
مجموع بازدیدها: 118450
 

»» درباره خودم
 

»» پیوندهای روزانه
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من
 

»» لوگوی دوستان من
 

»» وضعیت من در یاهو