سفارش تبلیغ
صبا ویژن
3  GUNNERS  4

10 نکته در مورد سمیر نصری ! (یکشنبه 87/4/23 :: ساعت 4:34 عصر )

آرسنال امروز ستاره ی کوچک فرانسه را به طور رسمی به خدمت گرفت . در ادامه چند نکته ذکر شده است که دانستن آنها برای طرفداران آرسنال و وی لازم است .

شماره ی یک : سمیر نصری در بندر مارسی و در بیست و ششم ژوئن 1987 به دنیا آمده است .

شماره ی دو : وی در سن نه سالگی به تیم محلی المپیک مارس پیوست و از همان دوران کودکی به علت سبک بازی خاصی که به گفته ی کارشناسان در بازی وی وجود داشت به او لقب پادشاه کوچک دادند.

شماره ی سه : سمیر در سال 2004 به تیم اول مارسی راه یافت و در 13 بازی آغازگر و یازده بازی به عنوان یار تعویضی در زمین حضور یافت و این در حالی بود که وی تنها هفده سال سن داشت .

 شماره ی چهار : وی در بازی مهم برابر تیم لیون قدرت و تسلط و تکنیک خود را با توپ به رخ همگان کشید و از آنجا بود که شهرت و آوازه اش به گوش همگان رسید .

شماره ی پنج : وی در سال 2007 برای به دست آوردن عنوان بهترین بازیکن جوان لیگ یک فرانسه به رقابت با کریم بنزما پرداخت و توانست او را مقتدرانه از این رقابت حذف کند و به این مقام برسد .

شماره ی شش : سمیر در تمام تیمهای ملی فوتبال فرانسه حضور داشته است که از جمله آنها می توان تیم زیر شانرده سال ، زیر هفده سال ، جوانان و بزرگسالان نام برد . او در سال 2004 و در فینال زیر هفده ساله ها تک گل بازی را به ثمر رساند .

شماره ی هفت : او اولین بازی ملی خود را برای فرانسه ، برابر اتریش انجام داد و همچنین اولین گل ملی خود را در مرحله مقدماتی یورو 2008 به ثمر رساند .

شماره ی هشت : در اواخر تابستان سال 2007 وی به علت مبتلا شدن به بیماری ویروسی شبیه به مننژیت به بیمارستان منتقل شد .

شماره ی نه : در رقابت های یورو 2008 ، این بازیکن بیست ساله ، جوان ترین بازیکن فرانسه لقب گرفت . همچنین وی توانست در دو بازی برای تیمش حضور یابد و نمره های خوب هفت و هفت و نیم دریافت کند .

و شماره ی ده : حرکات غیر عادی سمیر بر روی توپ باعث به وجد آمدن همگان شده است به طوری که باعث سده تا وی را زیدان جدید و یا زیدان دوم صدا بزنند ، این در حالی است که خود وی این لقب را دوست ندارد و به همین علت بارها از زیدان عذر خواهی کرده است .

 

 


¤ نویسنده: A GUNNER



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 25
مجموع بازدیدها: 118533
 

»» درباره خودم
 

»» پیوندهای روزانه
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من
 

»» لوگوی دوستان من
 

»» وضعیت من در یاهو