سفارش تبلیغ
صبا ویژن
3  GUNNERS  4

بردباری و شکیبایی کلید موفقیت آرسنال ! (چهارشنبه 87/4/12 :: ساعت 9:28 صبح )

آرسن ونگر معتقد است که صبر و بردباری کلید موفقیت تیم و بازیکنانش خواهد بود و ...

ونگر که به تازگی از رقابت های یورو 2008 برگشته ، کار جدی خود را برای تقویت ترکیب تیمش شروع کرده است تا در فصل بعد بتواند از رقیبان خود پیشی بگیرد . به گفته ی اکثر خبرگزاری های معتبر آرسنال سمیر نصری را با قراردادی چهارساله و با مبلغی بین 13 تا 16.5 میلیون پوند ، به خدمت گرفته است . همچنین آرون رامسی نوجوان هفده ساله و موفق تیم کاردیف هم به جمع توپچی ها به طور رسما اضافه شده است . کارلوس ولا هم که از تیم اوساسونا ( به طور قرضی در آنجا بازی می کرد ) به آرسنال برگشته و به گفته ی خودش در بهترین وضعیتش قرار دارد و منتظر شروع بازی هاست .

مرد فرانسوی در این باره می گوید : " وقتی  شما بخواهید که صبور باشید قطعا بهترین نتیجه را خواهید گرفت . من هنوز هم باور دارم که کارمان فوق العاده است . خیلی از تیمها بازیکنان برتری نسبت به ما دارند و همچینین خرج بیشتری می کنند اما ... ما از آنها بهتر نتیجه می گیریم . به نظر من پول تاثیر زیادی در کیفیت تیم ندارد ولی خیلی ها با این عقیده من به شدت مخالف اند . ما در فصل گذشته دو خرید عالی با کمترین و حداقل پول داشتیم و آن دو بازیکن جزو بهترین های جزیره شدند . به نظر من شکیبایی در یک تیم حرف اول را می زند . من در فصل نقل و انتقالات آنقدر تجربه دارم که بدانم چه بازیکنی به درد تیمم می خورد و چه بازیکنی به درد نمی خورد و از هواداران آرسنال هم می خواهم که صبور باشند . "

وی در آخر گفت : " در مورد بازیکنانی که تیم را ترک کردند و می خواهند بکنند باید بگویم که بازیکنی که دلش با آرسنال نباشد حتما باید برود و من اصلا دوست ندارم این چنین بازیکنان را با اسرار و پول در تیمم نگه دارم ، زیرا فکر می کنم در بازیکن حسی بوجود می آید که دیگر مثل گذشته برای تیم کار نمی کند . پس هر کس آرسنالی نیست و دلش با آرسنال نیست می تواند برود . "

و خبر هایی به گوش می رسد حاکی از این که آمائوری هافبک وردربرمن ، به مراحل پایانی قرارداد خود رسیده و همچینین ونگر به طور جدی به دنبال مارتینز مهاجم نیوکاسل است.


¤ نویسنده: A GUNNER



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 8
مجموع بازدیدها: 118452
 

»» درباره خودم
 

»» پیوندهای روزانه
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من
 

»» لوگوی دوستان من
 

»» وضعیت من در یاهو